Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 26 mai 2015

Spumă de căpșuni

Ooo, da, vă mai amintiți de spuma de căpșuni din copilărie? :) Am strâns ceva căpșuni din curte, care s-au mâncat ca pâinea caldă, așa că ieri am cumpărat jumătate de kilogram. Când am ajuns cu ele acasă, mi-a venit ideea de a le face spumă, pentru că am crescut cu acest desert delicios și știu că îmi plăcea la nebunie.

Dacă v-am dat o idee, pot să vă spun că rețeta este fooooarte simplă și rapidă, mai ales dacă aveți robot de bucătărie. :) Măriuca și cu Mihăiță au devorat fiecare câte un pahar.

Se separă 4 albușuri de ou și se adaugă în cuva principală, alături de 2 pliculețe de zahăr vanilinat și 200 grame zahăr alb. Se amestecă până când devine spumă omogenă, exact ca în fotografia de mai jos.


 Am adăugat căpșunile, cele 500 g.


Le-am amestecat


Am obținut cam patru pahare mari de spumă, pe care le-am pus în frigider pentru o oră.



Poftă bună! :)

Niciun comentariu: