Urmărește-mă și pe Facebook!

duminică, 24 mai 2015

Primul concurs de MTB

Acum o lună, când am participat la Road Grand Pink și am ieșit pe locul 23, mi-am zis în barbă că trebuie să particip la o cursă unde să am șanse reale, adică una de MTB. Așa că m-am înscris la două competiții, una la Comana și una la Cernica.

Ieri a avut loc cea de la Comana, unde inițial am zis că vreau să termin în primii 10, apoi vineri seară am zis că obiectivul meu este primii 5 și o oră și 30 minute ca timp final.

Traseul m-a izbit într-un mod total neplăcut, mai ales că nu se făcuse recunoașterea acestuia în zilele premergătoare și pentru mine era prima oară când mergeam pe el. Primii km. au fost împânziți de urcări cu înclinație mare, unde mi-am tocat energia, apoi au urmat rădăcini de copaci, vegetație peste ochi și picioare, single trail și pasaje unde îți luai bicicleta în mâini, apoi coborâri abrupte, în viteză și ruperi de ritm.

Partea de mijloc m-a terminat psihic, acolo am clacat ușor, mai ales că 10 bărbați de la traseul lung m-au depășit cu grație. În total am urcat 1 km. și 300 metri pe o înălțime de 84 metri, din care 525 m. i-am urcat pe primii 8 km. Cyclemeter îmi arată că am mers 18,44 km. Viteza medie a fost de 9,43 km/h și viteza maximă a fost de 37,01 km/h.

Dacă reușeam să obțin ca timp final 1 oră și 30 minute, cum plănuisem de acasă, aș fi ieșit în primele 5. Dar am avut 1 oră și 55 minute și am ieșit pe locul 10 la categoria mea de vârstă, care a fost destul de laxă, în sensul că a fost 20-39 ani. Adică eu m-am bătut și cu tiza mea, de 24 ani, care face competiții de MTB în mod regulat, și cu tipa care a venit la 50 minute după mine și care cred că avea până în 30 ani. Nefiind multe fete înscrise, nu puteau sparge în 20-30 ani și 31-40 ani, cu toate că așa ar fi fost corect.

Una peste alta, acest concurs a fost mult mai greu decât m-am așteptat, dar sunt mulțumită de rezultat. Copiii s-au distrat în parcul de aventură, apoi am făcut un picnic, iar ziua s-a încheiat cu cumpărarea unei noi biciclete, pentru noua biciclistă din familie, mam. :) Ea a ales un City Bike galben cu verde, foarte frumoasă și relaxantă. Dragoș i-a montat pedalele, coșul, luminile și ghidonul, așa că aseară a și dat câteva ture prin cartier.

Pentru concediul de anul viitor avem și un obiectiv major - plimbarea pe EuroVelo. Însă până atunci, urmează Cernica. ;)

Mai jos aveți trei fotografii din apropierea locului de start, cu Delta Neajlovului.




Iar aici râul Neajlov și Podul Dorințelor din interiorul parcului de aventură.




Niciun comentariu: