Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 21 aprilie 2015

Road Grand PINK


Noua mea pasiune, despre care ați putut citi aici, mi-a deschis noi orizonturi. Am intrat pe CoolBikeTeam.ro, să îmi comand diverse accesorii și așa am ajuns pe pagina lor de facebook, iar de acolo am aflat despre primul concurs de ciclism feminin din România, Road Grand PINK.

M-am înscris, mânată de un impuls nebunesc de a mă sui în șa după 20 de ani și acum doar îmi aștept comanda, pentru a fi echipată ca la carte.

Probabil unii dintre voi știu deja, alții doar bănuiesc, o pasiune (nouă sau veche) cere investiții, cel puțin la început. Pentru bicicletă, ai nevoie de cască și mănuși, husă pentru mobil, borsetă pentru acte, ciclo-computer rezistent la apă (cu funcții de viteză curentă, viteză maximă, distanța excursiei, distanța totală), coș detașabil, oglindă, antifurt, lumini față/spate, costum adecvat și încălțări.

Dar nimic nu se compară cu momentele în care pedalezi cu Rock FM în urechi (volum mic), când miroși cireșii în floare și când mușchii spatelui nu te mai strâng dureros.

Vă aștept să mă încurajați la concurs duminică acum, 26 aprilie, începând cu ora 9.30, în Otopeni, în fața primăriei. Eu voi participa la cursa Easy Ride, de 16 km., categoria 36-40 ani. Dacă nu puteți ajunge, atunci aștept mesaje de încurajare pe pagina mea de facebook. :) Pentru că am nevoie!

Niciun comentariu: