Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 30 aprilie 2015

Doua retete de aripioare

Prima reteta a fost bazata pe una gasita pe site-ul Unica.ro, de unde am preluat si fotografia. Reteta se numeste aripioare cu miere si ghimbir a la Jamie Oliver.


Este foarte simpla si de efect, as putea spune, doar ca nu am respectat-o intru-totul. :)

Reteta mea este urmatoarea:
- aripioare de pui
- ceapa verde
- miere
- sos soia
- ardei gras rosu
- ghimbir pulbere si cimbru maruntit



Am pus aripioarele intr-un castron de yena, am pregatit separat sosul si l-am turnat peste aripioare. Apoi am dat totul la cuptor, cred ca vreo 45 minute. La un moment dat, am intors aripioarele. Rezultatul a fost absolut delicios, asezonat cu cartofi cu rozmarin la cuptor.



Cea de-a doua reteta este si mai simpla, secretul constand in combinatia de condimente aleasa. Pe aceasta am inventat-o eu, deci puteti manca cu incredere! :D

Reteta consta in:
- aripioare de pui si mini copanele
- putin ulei de masline
- condimente: oregano, ghimbir, tarhon, rozmarin, busuioc, marar, sare, piper negru, usturoi

Carnea stropita cu ulei se pune in punga, condimentele se presara deasupra, se amesteca foarte bine si se dau la cuptor pentru 45 minute. Eu le-am servit cu penne aglio e olio, adica paste cu usturoi si ulei masline plus jumatate de ceapa si patrunjel. Deasupra pastelor puteti rade parmezan. Combinatia a fost foarte-foarte interesanta si merita incercata de mai multe ori.


Pofta buna! :)

Niciun comentariu: