Urmărește-mă și pe Facebook!

sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Daca este sambata, este un preparat in premiera

Later edit: fotografii proprii, din timpul pregatirii




Imi place sa gatesc, sa inovez, sa gandesc noi variante. Bineeee, si mancarurile clasice imi ies foarte bine. As putea spune excelent. Dar am momente (dese) cand vreau sa incerc ceva nou in bucatarie.

Astazi m-am gandit sa va tentez cu o reteta simpla, rapida si extrem de gustoasa: piept de pui cu sos de rodie si avocado. Cum suna? :) De cand am fost in Barcelona (aici puteti vedea/citi prima parte) si Emilia ne-a pregatit o reteta cu avocado, lime si usturoi (un fel de guacamole simplificat), am devenit fan avocado. Iar ieri am gasit niste rodii frumoase, asa ca am zis sa incerc o combinatie. Veti vedea si voi ca este foarte interesanta si gustoasa.

Aveti nevoie de piept de pui taiat felii, pe care il frigeti la foc iute, in ulei din samburi de struguri, fiindca este aproape inodor.

Avocado il taiati cubulete, evident fara sambure si fara coaja, doar pulpa. Turnati suc de lamaie si suc de lime pe deasupra.


Rodia sau rodiile (depinde pentru cate persoane gatiti), se taie in 2, se extrage sucul si se pastreaza semintele. Sucul si semintele se asezoneaza cu mustar, ulei din samburi de struguri, sare si piper. Daca va place, puteti adauga si putin usturoi proaspat sau granulat.



Apoi luati o salata verde mare, o taiati in bucati normale, adaugati rucola si amestecati. Dupa aceea, ramane doar sa puneti tot ceea ce ati pregatit anterior: puiul, avocado, sosul de rodie si sa amestecati usor. Daca doriti, puteti pune si cateva migdale, nuci, seminte de floarea soarelui sau de dovleac.


In mod teoretic, daca va pricepeti in bucatarie, aceasta reteta ar trebui sa fie gata cam in 30-40 minute, poate si mai putin. Pentru ca in timpul in care pieptul se prajeste, voi pregatiti avocado-ul si sosul de rodie. Sa zicem cam 20-25 minute. Salata si rucola se spala cam in 10 minute. Mai ramane doar sa amestecati.

Nu mai imi ramane decat sa va urez "Pofta buna!" si astept impresiile voastra asupra retetei! :)

Niciun comentariu: