Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 19 noiembrie 2014

Atacurile la adresa mea continua

Atacurile la adresa mea si a noastra nu se opresc. Dupa ce Antena 3 ne-a facut cretini, iresponsabili si a spus ca suntem manipulati (ce ironie!), astazi citesc un articol despre alte aroganțe ale baronilor PSD.

Am aflat atat de multe despre mine, incat si mama mea cred ca ar fi surprinsa sa afle ce copil a crescut.

Deci, haideti sa va spun cine sunt eu, in viziunea acelor oameni:

- sunt manelista (pentru exemplificare, va rog cititi acest post)

- am votat irational (acest post va arunca o lumina asupra irationalitatii mele)

- sunt manipulata pe facebook (iarasi, aici aveti un post legat de acest lucru)

- sunt cocalara. Conform dexonline, cocalar inseamna "țigan bișnițar. 2. șmecheraș de cartier. 3. (peior. – între rromi) țigan de cea mai joasă speță". Chiar nu are rost sa combat aceasta afirmatie absolut defaimatoare la adresa mea!

- "cei care au votat Iohannis au o minte cat o nuca", zice un nene din Focsani. Iar eu ii raspund: Ai perfecta dreptate, stimabile. Este de cocos.


Si acum haideti sa va spun cine sunt eu, in realitatea mea, nu a unora care arunca cu vorbe jignitoare.

Dupa demonitizarea din ultimii ani a institutiei de invatamant superior, eu insist sa fiu mandra de realizarile mele in domeniu.

Pentru a va da seama cine a iesit in strada, intai ma voi prezenta pe mine, apoi voi spune cateva cuvinte despre cei care au fost in strada, alaturi de alti 10 mii de oameni. Si o voi spune cu emfaza, cu ingamfarea tipica celui care chiar a muncit pe branci pentru toate rezultatele de pana acum.

In 2005 am realizat o lucrare de licenta unica pana atunci, "Tipuri si metode de publicitate online". Am fost notata cu 10 curat.

Doi ani mai tarziu, am luat un alt 10 curat pentru disertatia, si ea unica, legata de fragmentarea TV.

Alti 2 ani mai tarziu, am pus bazele primei firme romanesti de productie cosmetice 100% naturale, iar in 2011 am luat prima certificare bio pe cosmetice din tara. Care este si singura de atunci.

Am doi copii, unul de aproape 7 ani si unul de 1 an si am primit - cu maxim soc psihic - 600 lei pentru perioada in care am stat cu ei acasa.

Cat despre prietenii care au fost in strada alaturi de mine, nu va pot spune decat ca, fie au lucrat sau lucreaza in multinationale, fie sunt proaspat parinti sau parinti cu state vechi, sunt medici sau au propriul business, au intre 28-30 ani si 45 ani. As zice ca toti fac parte din patura medie a societatii, aia pe care ne chinuim sa o punem pe picioare de vreo 25 de ani.

Puteti sa considerati acest post, daca vreti, ca pe o scrisoare deschisa adresata celor care m-au ponegrit pe mine si pe prietenii mei in aceste zile. Grobianismul acestora este in continuare umilitor si vine din partea unor oameni care nu au realizari, educatie si bun-simt.

Niciun comentariu: