Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 21 octombrie 2014

Garmin Vivofit

Acum o luna eram la gimnastica si stateam de vorba cu alte mame. Miki avea un gadget la gat foarte interesant, asa ca am rugat-o sa imi povesteasca despre el. Asa am aflat despre dispozitivele de fitness/sportive, ca atare a treia zi le primeam si eu pe ale noastre.


Am citit mult despre aceste bratari, despre cum te ajuta si cum te motiveaza, am citit review-uri internationale si am vazut comparatii intre diverse gadget-uri. Astfel am ajuns la Garmin Vivofit, care mi s-a parut cel mai performant, din mai multe puncte de vedere.



Cea mai tare chestie mi s-a parut faptul ca nu este nevoie sa il incarci timp de 1 an. As fi devenit isterica daca ar fi trebuit sa mai incarc inca ceva la priza sau sa ma stresez ca are "low battery".

Un alt plus in alegerea mea a fost ca te poti scufunda cu el pana la 50 m. adancime. Irelevant pentru mine, pentru ca nu fac scuba diving, dar extrem de relevant in conditiile in care ma spal pe maini de o suta de ori pe zi.

Dar, de fapt, ce este Garmin Vivofit si de ce avem nevoie de el? Eii, ca orice gadget, nu avem neaparata nevoie de el, ca de-aia se numeste asa! :)) Dar este un accesoriu super util, motivational, care te ajuta sa iti creezi si/sau mentii un stil de viata activ, sanatos. Ca orice accesoriu, are un design modern, tip bratara, si 5 culori disponibile. L-as fi incercat pe cel mov, ca mi se pare haios, dar mi s-a parut ca negru nu iese in evidenta.



Garmin Vivofit masoara indicatori personalizati, in functie de varsta, sex si greutatea curenta si ii sincronizeaza pe mobil sau site-ul Garmin Connect. Dupa o luna de cand il am, pot sa spun ca imi place comunitatea in care am intrat cu ajutorul lui. Intru pe site, particip in competitii, primesc badge-uri, imi verific media pasilor efectuati (pe zi, saptamana, luna).

Imi poate monitoriza si calitatea somnului, miscarile sau durata acestuia. Dar intre noi fie spus, de cand Mihaita se trezeste noaptea, adica de vreo 3 luni, somnul meu arata ca un EKG, deci inca nu folosesc aceasta statistica.


Sincronizarea de mai sus am realizat-o dimineata, la 9.47 (scrie sub Today, al doilea tab de la stanga la dreapta, sus), cand deja facusem 448 pasi. Urmatorul tab, Steps, va arata ca am avut 2 zile in care mi-a depasit target-ul (cele cu verde), 2 zile in care am fost foarte aproape si 2 zile in care nu am mers prea mult. Aceasta statistica este pe ultima saptamana, incluzand ziua curenta.

Tab-ul de sub imaginea Garmin-ului se refera la competitiile in care ma inscriu, alaturi de alti oameni, din toata lumea. Acum am trecut la challenge-ul de 35 mii de pasi intr-o saptamana. Am inceput cu 25 mii si am progresat. In competitia anterioara am luat argintul, acum sunt pe locul 3, dar mai am inca 5 zile de concurat.

Sub graficul Today, exista rubrica de recorduri personale: cei mai multi pasi pe zi / saptamana / luna.

Pe ecran apar consecutiv pasii (foto 2 - 19 pasi, foto 4 - 3333 pasi), caloriile consumate (raportate tot la persoana mea), distanta parcursa pe zi (in km.), ceasul si data. Daca imi cumpar un monitor pentru masurarea activitatii cardiace, il pot conecta si pe acesta. Astfel pot obtine date precise despre caloriile consumate si ritmul de lucru in sedintele de alergare sau activitatile efectuate intr-o sala de fitness.

In fotografia de mai jos, se vede o banda rosie sus, deasupra numarului de pasi. Inseamna ca nu ma mai miscasem de multa vreme, ceea ce e de inteles, fiindca probabil eram la laptop. :) Producatorii spun ca te ajuta astfel sa iti mentii tonusul prin semnalizarea perioadelor de inactivitate din timpul zilei.


Si ca sa nu o dea in extrema cealalta, Garmin Vivofit imi inregistreaza nivelul zilnic de activitate si imi propune un obiectiv de atins pentru ziua urmatoare. Bratara ajusteaza gradual obiectivele. Daca imi ating obiectivele, mi le creste usor, daca le depasesc in pas alergator, mi le creste si mai mult. Iar daca nu le atig, cum se mai intampla in anumite zile "casnice", atunci pentru urmatoarea zi am un target mai mic.

Fiind primul gadget cumparat de mine, zic ca am inceput cu dreptul. :)) Imi place foarte-foarte mult, sunt in competitie zilnica cu Dani si acum am o viziune foarte clara a activitatii mele.

Daca v-am trezit interesul asupra acestui gadget, asa cum mi l-a trezit mie Miki, il puteti gasi la eMag, la 524 lei, cu transport gratuit, adica aici.

Bonus: 2 bratari, pentru Ea si pentru El, cu o prindere excelenta (nu mi-a cazut niciodata de pe mana).

Niciun comentariu: