Urmărește-mă și pe Facebook!

duminică, 24 august 2014

ALS Ice Bucket Challenge



Astazi l-am sarbatorit pe Mihaita, alaturi de 23 prieteni, 5 copii plus 2 bebelusi. Va implini 1 an pe 2 septembrie, dar era singura zi in care ne puteam strange eu si cu Dani. :)

La masa, cu vreo ora inainte de tort, Dragos, fratele meu, mi-a spus ca am fost nominalizata de o prietena draga si o clienta veche de-a noastra, sa imi torn apa cu gheata in cap. Si am fost nominalizata "Silvia Chindea de la Soapmill".

Cu atatia prieteni in jur, intr-o zi super festiva, am zis ca nu ar fi rau sa mai radem inca o data. Si am acceptat provocarea lansata de Teo.

Am ales o galeata, am pus apa rece in ea si apoi fetele au adaugat gheata. Evident, fiind nominalizata cu numele si brand-ul pe care l-am lansat acum 5 ani, am zis ca ar fi un moment si mai amuzant sa punem un banner cu Soapmill. De fapt chiar primul nostru banner, realizat in 2009. Si pentru ca eram in curte si batea vantul, banner-ul a trebuit tinut chiar de nasa lui Mihaita.

Dupa ce Dragos mi-a turnat apa in cap (NB: freza a rezistat!), toata lumea a inceput cu urale si aplauze. Pentru noi a fost un moment memorabil. In plus, pentru ca am inteles ce inseamna boala ALS, pentru ca am plans la un video cu un baiat de 26 ani care explica ca bunica si mama lui au ALS, iar el a fost diagnosticat de asemenea, am zis ca voi dona pentru aceasta cauza, asa cum am facut-o de multe ori pana acum. Doar acum am ales sa fie zgomotoasa, publica si in trend-ul international.

Din pacate, multi oameni sunt inchistati in propriile probleme, in propriile frustrari si nefericiri, in propria rutina zilnica. ALS este o boala necrutatoare, pentru care nu exista leac, la fel ca multe altele, doar ca sunt prea putini bolnavi si nicio companie farmaceutica nu vrea sa investeasca in gasirea unui tratament, din cauza ca nu este profitabil. Iar de 6 luni incoace mi s-a confirmat credinta adanca ca viata trebuie traita la maxim, ca trebuie sa razi cu orice ocazie, ca trebuie sa te bucuri de fiecare moment pe care il primesti.

Daca oamenii tineri uita sa rada si sa se autoironizeze... este pacat. Eu incerc sa imi invat copiii sa fie fericiti, sa ii faca pe altii fericiti, sa rada, sa danseze in ploaie, sa vada frumusetea in lucruri simple si sa se bucure de prieteni si familie.

In concluzie... noi sa fim sanatosi si sa oferim celor din jurul nostru din putinul pe care il avem!

Niciun comentariu: