Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 19 iulie 2013

Unde e nebunul?

"Comenzi online sau telefonic la..."

Sun si spun ca vreau sa plasez o comanda si imi spune ca prefera sa plasez comanda pe site. Ii spun ca pe site scrie ca pot face comanda telefonic, asa ca daca tot vorbim, nu poate sa o noteze acum? Da, poate, dar urla un copil si oricum produsul nu este pe stoc si are nevoie de datele mele...


________________________

Cumnata mea citeste pe blog-ul unui magazin online ca poti incerca produsele, sa vezi daca sunt ok pentru copilul tau. Este vorba despre sling-uri si port-bebe-uri. Sa se asigure, da si un telefon, unde i se confirma ca poate sa il incerce si daca nu este ok, sa il returneze. Ulterior, i s-a vorbit foarte urat la telefon si i s-a spus (de parca noi am trai in Congo si nu am cunoaste legile!!) ca nu are voie sa returneze produsul.


________________________

Ma suna o doamna: Am vrut sa comand unt de shea de la Dumneavoastra, dar nu il mai aveti pe stoc. Cand reintra?
Eu: In ultimii 4 ani a fost indisponibil doar o singura data, in aceasta primavara, fiindca am plecat doua saptamani in Germania, la cel mai mare targ cu produse bio, dar din martie este pe stoc permanent.
Ea: Nu, nu este.
Eu, tastand deja adresa: O sa va rog sa asteptati o secunda, sa verific pe site, poate s-a produs o greseala si a iesit automat de pe stoc.
Ea: Mi se pare aiurea sa faceti promotii la untul de shea, dar sa nu il aveti pe stoc.
Eu, mirata: Dar nu avem nicio promotie activa la untul de shea.
Ea, jignita ca o contrazic: Ba da, cum nu?? Sunt pe site-ul Dumneavoastra chiar acum!
Eu, luminata dintr-o data: Pe soapmill.ro???
Ea, crezand ca fac misto la nivel profund: Nu, evident!!

________________________

Einstein: "E o intrebare care uneori ma pune in incurcatura: eu sunt nebun sau ceilalti?"


Un comentariu:

Gabriel Konstantin spunea...

Eu am o vorba....Newton a murit ,Einstein a murit, Oppenheimer a murit si daca stau sa ma gindesc nici eu nu ma simt prea bine :)). Silvico ,din moment ce iti pui intrebarea asta esti ok. Trust me . Eu nu imi mai pun intrebarra , deci am trecut pe partea ailalta:))