Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 30 iulie 2013

Poze cu burtica

Nooo, stati linistiti, n-am luat-o razna, asa ca (inca) nu vorbesc in diminutive! Dar cuvantul din titlu, burtica, defineste cel mai bine si mai plastic cum arat acum.

Poze?? N-am! Dar la fel de bine le puteti lua pe cele din decembrie 2007, cand eram insarcinata cu Mariuca, puteti adauga 5 ani jumatate la varsta mea si puteti scadea 10 kg. la greutatea mea si cam aia e. Ca burtica e la fel. Bine, acum pare ceva mai mare, ca e mai ascutita. Dar bottom line, tot o pisica voi naste. Poate creata, de data asta. Poate nu. :))

Anuntul public va fi postat pe perete, fie in ziua cu pricina, fie cand o sa am chef, deci nu incepeti cu intrebari de genul "ai nascut?", ca nu raspund la provocari. Teoretic, mai am o luna, practic, aveti putintica rabdare. Mult a fost, putin a mai ramas.

Acestea fiind spuse, poate-poate reusesc sa prind niste cadre cu "burtica", dar nu va faceti sperante. Daca vreti sa ma vedeti, puteti sa ma sunati. Dupa ce imi auziti suava voce, va fi ca si cum m-ati fi vazut live.

Un comentariu:

Loredana spunea...

Doamne ajuta!
Sa ai nastere usoara, oricand va fi ea!