Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 3 decembrie 2012

Alegeri de ziua mea!

Cum de s-au gandit ei si s-au razgandit si au ajuns sa puna alegerile fix de ziua mea?

Acum singurul cadou pe care mi-l doresc, bineeee, pe langa o bratara din argint, este ca toti sa va duceti la vot. Uite-asa si iar-asa! Ca dupa aceea sa puteti sa comentati pe buna-dreptate. Nu de pe margine. Da, m-am dus, am votat, am gresit, comentez. Nu cum fac milioane de oameni, stau in tribune, sparg seminte si comenteaza fara sa se fi dus cumva la urne.

Eu am atatea stampile pe buletin, de parca as fi ditamai world traveler-ul. La vot.

Si cu atatea comunicari de rang inalt, este din ce in ce mai interesant jocul politic catre cetateanul de rand. Bannere unitare, inteligent realizate, totul atent ales - de la cromatica generala pana la hainele "alesilor", de la culoarea fontului pana la culoarea cravatelor, de la fotografii bine realizate la sloganuri la fel de bine realizate.

Am observat acest lucru si la alegerile locale, il observ si la aceste alegeri, de pe 9 decembrie. Campaniile nu mai sunt realizate pe genunchi, totul pare unitar in teritoriu, se vede, in sfarsit!, ca oamenii s-au desteptat si si-au angajat profesionisti. Iar ca fost om de publicitate... asta nu poate decat sa ma bucure.

Nu poti si nu este indicat sa faci totul dupa ureche, nu cand ai ajuns undeva si cand lumea are pretentii de la tine. Nu te poti imbraca de la un magazin no-name cand esti in lumina reflectoarelor si nu poti purta ceva mai prejos de un Hermes real. Cam asa si cu publicitatea. Nu poti scrie ce vrei tu pe bannere sau panouri, nu poti sa alegi ce culori vrei tu atunci cand reprezinti un partid si asa mai departe. Este ca si cum cineva dintr-o multinationala ar iesi din rand. Asa ceva nu se poate. Exista niste directii unitare trasate de la headquarter, niste lucruri comune pe care le au si cei din NY si cei din Bucuresti, asa cum ar trebui sa existe directii comune intr-un partid national, care aspira la parlament. Fie ca un candidat vrea sa reprezinte un colegiu din Predeal sau unul din Arad.

Punctul meu de vedere, din perspectiva marketing si publicitate: nu pot decat sa apreciez comunicarea asidua a USL-ului, profesionist facuta, relativ buna comunicare a ARD-ului (sloganul foarte bine ales) si cam atat. Decat sa apari in public ca cei de la PPDD, mai bine "ciocul mic" ca cei de la PDL.

Una peste alta, ma bucur enorm ca ne-am desteptat si noi in 2012, alegand sa angajam profesionisti, care stiu sa isi faca treaba la nivel inalt.


Si acum, spuneti voi! Ce sa fac mai intai duminica? Sa beau un Bailey's sau sa ma duc la vot? :))

4 comentarii:

Anonim spunea...

La Multi Ani! Bea un Ceai! ...acum gasesti Ceai La Multi Ani! - un amestec de plante BIO ..doar pentru cei sarbatoriti!

Dragos Buzori spunea...

Bea un Bailey's si du-te la vot ! :)

Dragos Buzori spunea...

Bea un Bailey's si du-te la vot ! :)

Unknown spunea...

Ceai BIO cu Bailey's merge? :))