Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 19 noiembrie 2012

Time management realizat prost, da' prost rau!

Ieri, ziua de gratie 18 noiembrie 2012, duminica:

- trezire ora 9
- baut cafea
- hranit copil
- dat cu matura
- discutii si joaca cu finutele
- masa de pranz
- plan de media pentru a reusi cea mai buna si extinsa promovare pentru un eveniment spectaculos
- sunat nasul pentru urat "la multi ani"
- raspuns la 8 mail-uri, vorbit o gramada la telefon
- scris articol nou pe blog-ul Soapmill
- scris articol nou pe blog-ul personal
- desenat si pictat cu copilul din dotare
- jucat cu mingea de baschet cu acelasi copil
- o sedinta scurta de engleza, v-ati prins!, tot cu Mariuca
- spalat & hranit & spus povesti

Si asta a fost doar duminica... Sa va spun cum arata o zi tipica de marti, cand am si prima zi din saptamana a proiectului de voluntariat social? Sau cum a aratat sambata, cand am stat vreo 5 ore in bucatarie? Sau cum arata o zi de luni, cand pregatim si expediem toate comenzile venite de vineri pana luni dimineata? Sau cum ma trezesc in fiecare zi la ora 7.15 si ma culc dupa ora 12 noaptea, de cele mai multe ori la 1? Sau cum intre 12 am si 2.30 am nu lucrez deloc, eventual vorbesc doar la telefon? Iar dupa 10 seara mai lucrez inca 2-3 ore?

OK, si acum va intreb pe voi! Cate persoane nu auziti zilnic ca se plang?? Fie lucrul acela nu este important si atunci "nu ne gasim timp, ne gasim scuze", fie exista un time management realizat extrem de prost. Pentru cei mai multi dintre noi, scuzele sunt firesti si normale, dar acestea nu scuza un comportament care se perpetueaza.

In schimb, as paria ca o organizare defectuoasa a timpului este cauza principala pentru care vad zilnic pe facebook post-uri care incep cu "nu am avut timp sa...". Nu timpul ne lipseste, el este elastic, ci altceva.

Ar trebui sa sustin un curs despre time management! :)) Cu siguranta i-as mai gasi si lui loc in agenda mea! Dar voi gasi cursanti pentru el sau voi auzi "scuza" ca nu au timp sa faca un asemenea curs???

Un comentariu:

g.cojocaru spunea...

eu mi-as gasi timp pentru cursul asta. ;)