Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 14 septembrie 2010

Prima zi de gradinita din acest an


Tacere maxima pe aici, stiu. Intre timp, s-au schimbat multe, inclusiv ca mi-am dat demisia de la job-ul la angajator. Si acum sunt full time propriul meu angajat. Nu mai reuseam sa facem fata, era enorm de multa munca, pentru ca ne-am dezvoltat foarte mult in ultimele 6 luni, asa ca de la sfarsitul lui august, aproape imediat dupa concediu, sunt acasa. Bine, asta nu inseamna ca stau, dar ma bucur mai mult de Mariuca si de ceea ce reusim sa realizam pe parte de Soap Mill. Care, by the way, maine implineste 1 an. Aflati mai multe pe http://blog.soapmill.ro/.

Asa, acum sa (ne) revenim... azi a fost prima zi de gradinita a Mariucai. O zi speciala, cu urlete dupa mami, cu refuzul de a primi bombonici Meme (adica M&M) de la doamna educatoare. Un fel de mita acceptata de noi... :) Am plecat de acolo cu inima franta in doua, am ajuns acasa si am aflat ca Mariuca a urlat fix 3 minute si apoi a inceput sa povesteasca. Tuturor si orice. Stia copiii pe nume, a facut pipi la toaleta, a mancat tot, inclusiv cornul si laptele plus sandwich-ul facut de mine, s-a dat pe tobogan, a alergat si a spus poezii.

In fotografii o vedeti inainte sa plece, la mic dejun si la repetarea lectiilor. Enjoy!





'





Apropo de lectii... deja stie toate cifrele, de la zero la noua, si recunoaste literele H, de la horse, A de la animal, M de la Mariuca si de la Mami. Daca le vede pe o carte sau pe o revista, le spune imediat.

In engleza si-a imbunatatit vocabularul, iar cand au fost Bica si cu Bicu aici, a invatat inca vreo 3 cantece si cateva poezii. A invatat inclusiv sa spuna "prezent" si sa ridice doua degete atunci cand isi aude numele strigat la catalog. Deh, mama e invatatoare!

Acum joi plecam in Bulgaria, in plimbare, iar sambata plecam in Piatra, la Bica si la Bicu. N-am nascut-o in masina, dar parca zici ca asa am facut! Aseara am plecat in parc si cautam loc de parcare. Mariuca l-a gasit prima si a zis "uite, mami, aici e loc de parcare pentru masina!". Si acolo era, intr-adevar!

La nisip ne-am jucat alaltaieri si ea mi-a spus serioasa ca acum pregateste "sapun cu lavanda si patchouli", "scrub-urile", "sapun cu scortisoara" si "crema cu ghimbir". E deja micul nostru ajutor! Ne ajuta sa pregatim cutiile cu "comanda", lipeste scotch-ul, tine hartia, trage de sfoara, amesteca uleiul. Si apoi plecam "la posta, sa punem comanda".

Va dati seama, ar fi multe de povestit despre Mariuca... uneori imi pare rau ca fac pauze lungi pe blog, ca stiu ca sunt multi prieteni care citesc blog-ul si vor sa afle noutati despre ea si sa o vada in fotografii. Nu pot sa promit ca voi scrie mai des, dar voi incerca.

Mai am fotografii superbe din Praga si Viena, sper sa reusesc sa mai postez aici saptamana aceasta.

10 comentarii:

Ceska777 spunea...

Chiar ne era dor de Mariuca! Si ce mare a crescut si ce frumoasa e! Si ce bine ar fi sa ne mai scrii desprea ea, mai des! Si........ La multi ani, Soap Mill! E cred perfect sa poti face DOAR ce iti place, iti aduce satisfactii depline si te lasa sa iti imparti timpul mai mult cu familia. E ce conteaza cel mai mult...

Simona Dinca spunea...

Doamne ce mare a crescut, nu imi vine sa cred. Si e asa de frumusica..ptiu ptiu sa nu o deochi. Clar trebuie sa ne mai vedem si noi. Sa il invete si pe Matei sa vorbesca (,) corect ca stalceste cuvintele la greu. Nu de alta dar a stat 2 luni intre moldoveni :))

Loredana spunea...

bafta multa la gradinita. la un astfel de copil nici nu cred ca are nevoie de multa bafta. e o superba. eu stiu ca emotiile sunt firesti, dar chiar nu ai de ce sa iti faci griji cu o fetita asa de superba. numai bine va doresc!

mindfreak spunea...

frumoasa Mariuca!

Liliana Maria spunea...

Doamne ce mare s-a facut fetita voastra si chiar imi era dor sa o vad pe Mariuca! Mult succes la gradinita.

O fetita frumoasa, precoce ca inteligenta:), sincer are si cu cine semana.

Ar fi minunat sa mai scrii despre ea, cand poti, preferabil mai des, daca e cu putinta.

La Multi Ani, Soap Mill! La cat mai multe realizari si vanzari!

E minunat desi sunt constienta cate eforturi faci zilnic, sa poti face cu pasiune ceea ce iti place si sa mai ai vreme pentru Mariuca si cei dragi tie, draga Silvia.

Pana la urma, cele mai frumoase lucruri sunt cele facute alaturi de cei dragi...restu' trec mai repede decat am putea crede noi.

Sabina spunea...

VAi ce a crescut.
N-am mai vazut-o de multa vreme.
E o papusica si jumatate!
Va dorim zile senine la gradi!

David Octavian spunea...

imi amintesc ca era un ghemotoc blond cu ochi albastri,cand am vazut-o prima data,care mi-a inmuiat inima pe loc.Mai ales ca nu a avut nici o problema cand am luat-o in brate. :))S-a facut si mai frumoasa de atunci.
O pupam cu drag si ii uram mult succes la gradinita.

Unknown spunea...

Ceska, multumesc mult! O sa scriu mai des despre ea. :)

Simo' - dap, cresc repede. In realitate e si mai frumoasa, ca deh!, e pui de mama ei, dar m-am chinuit sa ii fac fara blitz. Daca stiam ceva cu siguranta inca de cand eram insarcinata, dar nu 100%, ci 1000%, era ca Mariuca va vorbi fff repede si fff clar. Si mult. :))

Loredana - multumim mult! Emotii sunt tot timpul, chiar daca nu recunoastem noi. :)

Sadness - nu-i asa...? :))

Liliana - am vorbit si la telefon azi. Iti multumesc!

Sabina - eu va citesc pe voi, dar nu mai apuc sa las si comentarii. Uneori e foarte tarziu... tu ai doua minuni superbe! Sa ne traiasca!

Si ce ti-ai dorit tu, Vicki, atunci...? :) O fetita cu fundite si frumoasa foc! O ai si de-abia astept sa o vad in realitate! Sa va traiasca!

Anonim spunea...

Ooooo ,mult succes Mariucai , bafta cu soap mill in continuare si la multi ani! :)

Miutza spunea...

Mariuca e o scumpa si o frumoasa si a crescut tare mult! Succes cu gradinita in continuare!