Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 8 februarie 2010

Suntem izolati acasa...

Da, dragii mei, suntem izolati acasa! Noroc ca avem apa, mancare, lumina, si e cald in casa!

Ne uitam pe Realitatea si e tragic in toata tara. S-au inchis scoli, gradinite, drumuri, ambele autostrazi... oameni sunt blocati pe drumuri. Este groaznic! Au dormit in masina, ambulantele erau pe marginea drumului...

Dani a iesit cu tupeu din curte, dupa ce a dat pentru a nu-stiu-cata-oara zapada din curte (70 metri pana la poarta) si cand s-a uitat in dreapta, pe drum, drumul nu mai era. Erau nameti inalti de 2 metri si ceva. Am vorbit la primarie, poate avem noroc si trec astazi si pe strada noastra.

Poate reusesc sa gasesc niste baterii prin casa, sa fac niste fotografii, sa vedeti si voi cum e la noi. In spatele casei zapada a depasit geamul, iar la ai mei, langa casa, a depasit 2 metri.

Asa, cand stai la caldura, miroase a pui la cuptor si te uiti afara, e chiar superb! Alb totul, curat, frumos, nu e frig, dar bate foarte tare vantul... Dar daca vrei sa iesi, te razgandesti instant.

Dochita a dormit la ai mei pe terasa, ca e mai adapost decat la noi, iar cusca e jumate' sub zapada. In padoc nici nu poti intra, ca e zapada mai sus de genunchi. Bine, oricum e o aventura completa sa ajungi la padoc, asa ca de intrat in el nici nu mai incape vorba!

E iarna, dragii mei! Voi, cei de 30-40 ani, va mai amintiti zapezile copilariei noastre? Cand totul era blocat si parintii nostri faceau tuneluri prin zapada? Eu imi aduc aminte de o iarna, nu stiu cati ani aveam, cand zapada avea 3 metri si noi saream de pe geamul scarii de la etajul 1 direct in zapada. Era superb sa il privim pe vecinul de la 1 cum facea mancare in bucatarie si tipa la noi sa coboram de acolo! El nestiind, saracul, ce e afara!! Si ca noi NU aveam cum sa coboram, ca nu mai exista "jos".

Have fun cu copiii vostri!

Un comentariu:

Andreea Badran spunea...

Da, ce frumos era atunci. Si noi ieseam si faceam cazemate din zapada, stateam afara pana faceam turturi pe haine (si pe vremea aia nu erau costume cum au copiii nostri acum, ci pantaloni tricotati)si nu aveam nimic. Pe strada nu erau masini si toata strada era a noastra. Pacat ca plozii nostri nu mai au parte de ierni asa cum le-am avut noi ...