Urmărește-mă și pe Facebook!

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Am o durere de cap crunta...

Ma doare capul ingrozitor de ieri. Nu sunt meteo-dependenta. Dar acum am vaga senzatie ca ma doare capul datorita presiunii. Scazuta sau crescuta, cum o fi ea, ca habar n-am!

Ce-i drept, m-am si culcat destul de tarziu zilele astea, fiind prinsa cu lansarea celor sase noi game de produse Soap Mill... cred ca ati apucat sa cititi, dar venim cu alte noutati si premiere pentru piata romaneasca de cosmetice. Sapunuri naturale lichide, uleiuri de corp si de masaj naturale, sare si spuma de baie naturale, saculeti cu continut natural pentru baie, incaperi, haine.

Ca de obicei, este provocator, amuzant, interesant, dar si epuizant. Ma refer la procesul continuu de la creatie pana la pregatire, terminand cu punerea in practica.

Acum pregatirea a impus comenzi in strainatate de materiale si materii prime (din nou!), telefoane si mail-uri catre furnizorii de ambalaje, teste peste teste si aprecierea produsului finit, sondaje pe blog si printre prieteni, alte teste, comunicate de presa si iar alte teste. By the way, azi-noapte am trimis si comunicatele de presa catre partenerii media. Aici il aveti publicat pe site-ul prietenilor nostri de la Cosmetic Reviews.

Si am o durereeeee de cap... ingrozitoare! V-am spus?

Niciun comentariu: