Urmărește-mă și pe Facebook!

vineri, 27 noiembrie 2009

To the airport!

To the... airport!

Casa avo e airport-ul. Invatam limbi straine, de altfel...

Si melodii noi, in italiana. Cand aude "Mamma Mia" - ABBA, canta si Mariuca si danseaza.

La gat trebuie sa aiba "babiţica", sa nu se murdareasca.

Are o jucarie noua, un "carut cu papusica", pe care il plimba peste tot.

Aseara i-am facut "sueic", adica shake de fructe. Cu "ma(r), (i)aurt, potocala si banana".

Cand ne jucam de-a prinselea, zice si Mariuca "aaaam priiins", cand coboara scarile zice "Muca coboa", aseara m-a surprins cand a zis singura "Papa si Muca biti".

Alaltaieri eram la masa si ea statea ca un om mare, pe scaunul nostru. A zis "faţă de masă" si o aranja cum a vazut ca fac eu.

Masina de vase are "vase multe", iar masina de spalat are "ufe multe". Ma ajuta sa le pun la uscat si apoi sa le strang.

Acum ma duc sa ii dau sa manance, pentru ca azi am dormit amandoua pana mai tarziu... la 10 ne-am trezit!

3 comentarii:

Loredana spunea...

ce dragut e la voi! e tot mai scumpica creata ta! perioada asta in care invata sa spuna tot mai multe si le stalceste pe toate e atat de frumoasa!

Ceska777 spunea...

Wow! Somn pana la 10????????!!!! N-am mai prins de 2 ani. Ever! Va invidiez!
Da, sunt extrem de scumpi in perioada asta, clopoteii nostri. Dar mai vrem si poze cu `Muca, se poate?

Unknown spunea...

@ Loredana - daaaa, e o perioada extraordinara! Pentru ca ne intelegem cu ea, comunicam si cuvintele stalcite sunt foarte haioase. Iti raman toata viata in minte!

@ Ceska - daaaaa, pana la 10!!! Noi am mai avut momente cu somn prelungit si eu, o persoana ne-matinala, sunt extrem de fericita. :))

Poza cu Muca vor veni... deocamdata azi o sa incarc doua filmulete cu ea. Poze nu prea am mai facut, fiindca mi s-au terminat acumulatorii si trebuie sa cumpar unii noi. Dar recuperam de sarbatori!