Urmărește-mă și pe Facebook!

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

RMN la Sanador

Cred ca vor rade si curcile de mine cand vor citi povestirea de mai jos!

Pai ieri am plecat sa imi fac rmn-urile. Cele multe doua. Am ajuns destul de devreme acolo, din considerente de trafic.

Am pierdut vremea in masina, m-am jucat pe telefon, am vorbit la telefon si pe la 6 si un sfert am intrat.

Am completat ditamai declaratia pe proprie raspundere si am asteptat sa fiu chemata.

M-am schimbat, am avut grija sa imi las toate accesoriile metalice acasa si am intrat in camera "Magneton"-ului.

S-a chinuit sa imi bage parul in spatiul rezervat capului, mi-a dat o pompita in mana si mi-a zis sa nu ma misc. Pompita era pentru avertizare, in caz ca aveam probleme. Mi-a pus casti pe urechi, o bara la gat, ca un colier si here we go...

A inceput sa se miste masa cu mine si am intrat. Din pacate, si ochelarii sunt din metal, asa ca a trebuit sa ii las in vestiar. Ca atare, dupa ce ca tavanul era la vreo 10-15 cm. de ochii mei, ma si dureau ochii ca nu aveam ochelarii. Dupa cateva mutari ale mesei si incalziri ale toracelui si zonei lombare, zgomotul interior s-a stabilizat si a inceput ventilatia. De la huruituri si pocanituri, bipaituri si tacaneli, zgomotul s-a transformat ca intr-unul de motor de masina. Drept pentru care am inchis ochii, ca deja ma usturau.

Si am adormit...

M-am trezit exact cand masa ma plimba spre iesire. Eram putin buimaca si speriata pentru ca mi-era frica sa nu ma fi miscat cat am dormit. Nici nu stiam cat am dormit macar!

Dar totul a fost bine. M-am imbracat, iar luni voi primi rezultatul pe dvd plus hartii si fotografii. Apoi merg din nou la medicul neurolog sa imi dea tratament.

Nu a fost nevoie de substanta de contrast, asa ca nu am lasat decat 700 ron acolo.

Oricum, clinica Sanador e moderna, oamenii sunt amabili si te indruma frumos.

Va tin la curent!

2 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Silvia , de ce sa rada lumea?Sa sti ca majoritatea celor ce fac rmn adorm in cosmelia de acolo.Iar ceilalti ,claustrofobi,pot face rmn-ul numai sedati....deci te numeri printre cei norocosi,din punctul asta de vedere...
Scuza-ma ,dar in ignoranta mea , eu nu stiu ce buba ai....si sper din tot sufletul ca sa iti fie bine!
Sa ai o duminica la superlativ!
Si inca mai am din sapun...culmea,chit ca ne spalam doua fete cu el...:)))

Unknown spunea...

Da, stiam ca cei care sunt claustrofobi sunt sedati, dar eu nu am mai auzit ca cineva sa adoarma la rmn. :))

Nu e vorba de ignoranta, nici eu nu am mai avut timp sa citesc pe blog-uri... :) Am probleme mari cu spatele si deocamdata diagnosticul este discopatie vertebrala lombara. Sa vedem, insa, daca se schimba dupa rmn sau nu.

Multumesc de mesaj, sa aveti si voi o super-duminica! Noi plecam la munte, deci ne vom distra! Iupiii!

Nu ma mira ca mai ai sapun, pentru ca este extrem de consistent, dupa cum ai vazut si tu. Nici nu se crapa si nici nu se usuca. Ma bucur ca iti place! Pupaaaam!