Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 2 noiembrie 2009

Nexam net!

Nada, nothing, zero, zilch!

Vesti aveam multe de impartasit cu voi... de exemplu ca am fost la "This is it!", ultimul manifest marca Michael Jackson. Ca am intrat, timid deocamdata, dar ne tratam, pe piata marturiilor pentru nunta, botez sau alte evenimente, cu Mini Soaps. Ca am incheiat alte parteneriate, media si de distributie, pentru sapunurile naturale Soap Mill. Ca am discopatie vertebrala lombara si vineri seara sunt programata la un RMN. Ca imi retrag cuvintele cum ca analizele din sarcina sunt scumpe, pentru ca RMN-ul costa intre 450 si 650 ron. Ca ieri am fost la un botez, iar Mariuca a dansat hora cu mine. Astept fotografiile de la Dani, sa o vedeti in plina actiune. Si ca nu vom plati internet-ul pe perioada in care nu a mers sau a mers cu sincope.

Asta a fost pe fast forward. Daca vreti amanunte despre oricare din intamplarile de mai sus, astept comentarii. :) Hai, intrebati-ma, va rog, ca mie-mi place sa vorbesc si sa scriu! :)

4 comentarii:

Gingasia spunea...

Felicitari pentru realizari si pentru prima hora, asteptam sa va vedem in actiune! Cat despre marturii m-ar interesa si pe mine sa le vad cum arata!
Va pop cu drag!:)

Unknown spunea...

Multumim mult! :) Vin si pozele, clar!

Daca te intereseaza marturiile Soap Mill, pe blog-ul http://marturii-nunta-botez.blogspot.com/ gasesti fotografii cu ele. Iti pot spune ca in curand vor exista si alte modalitati de ambalare, nu numai in organza. Adica in cutii metalice sau cutii de carton. Si tot in curand vor exista si alte culori.

Gingasia spunea...

Felicitari arata minunat! unde pot sa te intreb amanunte?

Unknown spunea...

Pai ma poti suna la 0744.132.796 sau imi poti da un mail pe adresa office[at]soapmill.ro. Cum ti-e mai simplu! :) Acum fug la o intalnire, asa ca daca ma suni in 15-20 minute, voi fi in masina si putem vorbi linistite.