Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 12 octombrie 2009

Mostre gratuite de sapun natural Soap Mill - sezonul 2!

Acum aproape 2 luni am oferit gratuit, in numai 4 zile, 74 mostre de sapun natural Soap Mill. Un kilogram si jumatate de sapun natural, numai pentru a va convinge de beneficiile produselor noastre!

Astazi, cu 3 zile inainte de lansarea altor doua game Soap Mill, Twilight Breeze si Morning Dew, deschidem oficial sezonul cu numarul 2!

Asteptam e-mail-urile voastre pe adresa office[at]soapmill.ro sau comentarii la orice post, pentru a va inscrie pe lista cu persoanele care vor primi mostre gratuite.

De aceasta data nu puteti alege o anumita gama, dar daca sunteti insarcinata, alaptati sau doriti sa folositi sapunul pentru un copil mic, va rugam sa alegeti gama Twilight Breeze si sa precizati acest lucru in e-mail.

Nu uitati sa ne trimiteti adresa completa (strada, numar, bloc, apartament, localitate, sector/judet, cod postal), precum si numele vostru.

Rugamintea noastra este sa oferiti tuturor posibilitatea de a primi o mostra gratuita, asa ca daca ati primit o mostra gratuita la prima actiune, va rugam sa nu va inscrieti si acum.

Nu uitati sa cititi despre fiecare gama in parte aici: Twilight Breeze si Morning Dew. Cititi cu atentie reteta de uleiuri vegetale, uleiuri esentiale si adaosuri si asigurati-va ca nu aveti alergie la un anume ingredient. Daca aveti alergie, atunci va rugam sa specificati in cadrul mail-ului, ca sa va putem oferi o mostra din cealalta gama.

Va asteptam in continuare aici, pe blog, sau pe site-ul http://www.soapmill.ro/!

4 comentarii:

corinutza spunea...

eu nu am primit mostra nici in ziua de azi posta romana e groaznica asta e oricum mult succes in continuare

Unknown spunea...

Corina, sincer, cred ca sunt probleme la tine, la posta. Am trimis-o de doua ori la tine.

Pana acum au fost 2 probleme: una s-a intors la mine, dar posta de acolo scrisese gresit ca nu exista destinatarul, iar a doua a fost trimisa, a ajuns, dar persoana nu a apucat sa o ridice de la posta in timp util. Restul mostrelor, multe de altfel, au ajuns cu bine.

O sa incerc pentru ultima oara sa o pun la posta. La cat am platit, mai bine o trimiteam direct cu par avion, hehe!

Maine dimineata plec, pentru ca am mai multe intalniri si o sa pun o alta la posta. Sper ca de data asta sa ajunga cu bine!!!!

Anonim spunea...

Buna. Cam tarziu va scriu. Mai trimiteti mostre?

Unknown spunea...

Charlie, te rog sa imi trimiti un mail pe adresa office[at]soapmill.ro si vom vedea ce putem face.