Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 28 iulie 2009

Mariuca, Mariuca, Mariuca...







Mariuca continua seria acumularilor lingvistice. De la cuvinte ce exprima necesitati fiziologice, pe care oamenii mari se feresc sa le pronunte - pipi si caca, asociate cu procesul in sine, pana la ţiţi, aratand spre ţiţica ei.

Mai spune "taz" de la diavolul tazmanian, "pui", "pis-pis" cand cheama o pisica la ea si "miau" ca asa face pisica. Mai nou, mami a invatat-o sa zica "mersi" cand primeste ceva, dar e foarte incantata si cand da un lucru si primeste multumesc-ul de rigoare.

A baut suc pe terasa si a dat putin pe ea. Dani a rugat-o sa vina in casa, unde eram eu, si sa imi spuna ca a varsat suc pe body, sa o schimb. A venit in casa si mi-a aratat body-ul zicand "apa, apa".

Daca e afara si nu vad unde e, o strig: "Mariuca, unde esti?". Ea imi raspunde "aici" si vine spre mine, sa o vad.

In "Cartea Junglei", a treia sau a patra pagina il arata pe lupul, Akela cred ca e, cum il pupa pe Mowgli. Fix acum 10 secunde a ajuns la pagina respectiva si mi-a spus "pupa". Si chiar acum, in timp ce scriu, mi l-a arat pe Mowgli si a zis "Moii". Este absolut incredibila!!!!! Mi-au dat lacrimile de fericire!!! Cum face ea conexiuni si prinde totul din zbor!!!

Acum mi-a adus "101 dalmatieni". Mi-a aratat-o pe Nanny, care are grija de pui si a zis "Nanny pui". Doamneeeeeeee, sunt asa de fericita!

Ieri am fost la niste mici cumparaturi si am luat niste piept de pui si i-am zis Mariucai ce am luat. Apoi, tot Carrefour-ul a tinut-o intr-un pui. Cand am luat biscuiti, nu a ratat momentul si a inceput cu "biţi". I-am spus ca o sa manance biti dupa ce va manca mancare. A tacut. Dupa ce a mancat iaurt in parcare, mi-a cerut biti.

Saptamana trecuta eu eram in casa, ii pregateam de mancare si ea era pe afara. Nu m-a mai vazut si a inceput sa ma strige "mami, mami". Am iesit pe geamul de la bucatarie si i-am spus ca fac de mancare. Dar daca are nevoie de mine, sa vina sa ma strige la geam. Acum, cand se plimba pe afara si eu sunt inauntru, vine la geam, ma striga, eu ies, ii fac cu mana si ea pleaca mai departe. Sau stam si povestim putin. Avem fetita mare, daaaaa?

Acum ne pregatim sa o sarbatorim pe Silviuta, finuta noastra draga, frumoasa si scumpa. Ea implineste 1 an luni, pe 3 mai, si nu stiu cand a trecut anul. Sambata ii rupem turta, pentru ca luni plecam cu totii in concediu. De-abia astept sa vedem ce alege de pe tava!

Va las cu o fetita cu codite...











10 comentarii:

Unknown spunea...

in sfarsit poze cu blondulina carliont!
zgarcita la poza doamna!:)))
frumusete de buburuz ce ai!

Unknown spunea...

la poze trebuia scris:)))))

corinutza spunea...

e superba Mariuca ,e tare dragalasa in poze si a crescut mare:D

Ana-Maria spunea...

Tare dulce e cretolina blonduta!Bravo fatucii istete si sa aveti concediu minunat!Si,da,sarbatoare frumoasa cand rupeti turta finutei!

Anonim spunea...

O papusa de fata si e asa de frumoasa,tare sint dulci cind incep sa vorbeasca mai intii pe limba lor si spun cuvinte pe care uneori doar ei le inteleg.
Copiii sint mindria noastra .
Sa creasca mare , frumoasa si desteapta.

Ceska777 spunea...

Mariuca, cea frumoasa si desteapta sau invers, cum prefera mami!
Dar stai ca sunt in ceata: Silviuta daca e nascuta pe 3 mai a implinit deja 1 an, poate e vorba de 3 august????

Ceska777 spunea...

Sa aveti un concediu frumos! Vrem poze, da?

Unknown spunea...

@ Gabriela - da, da, am pus si fotografii, sa ma laud cu ea! :)

@ Corinuta - daaaa, e mare Mariuca. In curand va trebui sa trecem la Maria, hehe! :)

@ Ana-Maria - Multumim mult pentru toate cele 3 urari, speram ca va fi totul asa cum ne asteptam.

@ Multumesc si tie, asa este, mare adevar ai grait referitor la copii!

@ Ceska, da! 3 august, evident. Evident doar in capul meu, ca de scris, am scris 3 mai. :))

O sa-l avem, ca tare de mult il asteptam! Vor veni si pozele... multe si frumoase! Pupam si noi!

dana spunea...

link exchange??

Unknown spunea...

@ Dana, o sa te rog sa imi trimiti un mail pe adresa creata.la.patrat@gmail.com, pentru ca am o alta propunere pentru tine. Astept si iti multumesc!