Urmărește-mă și pe Facebook!

marți, 2 iunie 2009

Povestile copilariei

"Adevarul" a scos incepand de saptamana trecuta o colectie cu carti de povesti Disney. Au inceput cu "Cartea Junglei" si ieri au scos "101 Dalmatieni". Mariuca este absolut fascinata de aceste carti. Ii povestesc in fiecare zi, mai ales ca zilele astea tot a plouat si am stat in casa. Aaaaa, nu, nu de ploaie ne-am speriat noi. Dar in fata casei e santier, sunt scoase toate pavelele si nisipul este ud. E destul de greu sa faci un copil de 1 an si 4 luni sa inteleaga ca nisipul e ud si nu are voie sa se joace sau sa stea pe el. Am reusit de cateva ori, dar prefer sa nu ne certam :D, asa ca am iesit doar pe terasa sau am stat in casa.

Da paginile frumos si asteapta sa ii povestesc ce vede. Iar pe spate, pe coperta, sunt toate cartile si ii spun toate titlurile. Cand i-am zis prima oara "Peter Pan", nu stiu daca ma credeti sau nu, dar a reactionat foarte haios. Parca a vrut sa-mi spuna ca a auzit ceva intr-o alta limba, cumva de ea nu a mai auzit pana acum. Da, stiu, puteti spune ca nici cuvantul politehnica nu l-a auzit vreodata, dar asta a fost senzatia mea, ca ea s-a prins ca nu am spus ceva in romana.

Buni ne-a informat ca este omor pe aceste carti, chiar si "Adevarul" a scris un articol ca lumea sta de la ora 6 a.m. la coada, ca sa prinda masina care aduce ziarele, sa fie siguri ca vor cumpara. De ce? E simplu! Pentru ca aceste carti, chiar daca sunt mai subtiri si nu au intreaga poveste, costa, totusi!!, 120.000 lei. Iar o carte pentru copii costa cel putin 300 mii. Si ca sa gasesti aceste povesti, trebuie sa bati in lung si in lat multe librarii.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Am luat si noi prima carte... pe cea cu nr 2 nu:((
Nu am mai gasit la chiosc.

Anonim spunea...

Da, sunt f interesante cartile. Matei aseara era ff incantat de dalmatieni. Mai ales ca Roger-cu palarie (si imi arata ca si el are) are "nah" (nas) si "am-am" (catel) si "mau" se uita la.."diiii". In Dr Taberei ieri dupa amiaza erau carti la chiosc. Nu erau vandute toate. Ca reper: la chioschiul de langa parc din statia lui 69 (Favorit spre TeDeum)

Unknown spunea...

@ Gabriela - daaaa, e bataie mare pe ele! Noroc ca mami pleaca foarte de dimineata de acasa si astfel reuseste sa prinda una.

@ Anonim - Simona, tu esti? :))

Simona Dinca spunea...

eu sunt, dar nu mi-a luat id-ul ;)
simona