Urmărește-mă și pe Facebook!

duminică, 22 martie 2009

Am fost la targ

Azi a fost o zi superba si am fost la Kidex, cu Mariuca si buni a ei. A fost super, Mariuca a mers aproximativ 300 metri cu o pofta de zile mari. Nu i-am cumparat decat 3 perechi de sosete cu bumbi, ca v-am spus ca nu mai vrea sub nicio forma sa stea incaltata in casa. Si ce aveam era ori prea larg si scurt, ori prea lung si prea strans pe picior. Multe lucruri interesante, multe scumpe... ca sa va faceti o idee... am gasit o casa din plastic, 12.500.000 lei si o omida din plastic, 12.000.000 lei. Nu ma mira preturile... am auzit ca viitoarea mamica Andreea Banica i-a cumparat copilului ei (iertati-mi ignoranta, dar nu stiu ce sex are) un carut de 50 milioane de lei. Dar nu sunt pentru oamenii normali, zic eu, aceste scoruri interesante la niste simple casute din plastic. Ca, in ritmul asta, ar trebui sa dam in jur de 60-70 milioane pentru amenajarea unui loc de joaca pentru copii in curte. Ceea ce mi se pare exagerat.

In rest, am gasit un cadru pentru hamacul primit de la Alex si Ada, cumnatul meu si prietena lui, un pret decent, 3 milioane. Dar merita, mai ales ca toti copacii nostri sunt mici, iar stalpii de pe terenul meu de joaca au fost scosi, ca sa facem loc pentru gasca de copii si terenul lor de joaca.

Cateva perechi de sandale pentru Mariuca, in jur de 1.500.000 lei perechea, foarte frumoase si practice. O sa ii cumpar cam peste vreo 2 luni, cam asa, sa fie ok afara pentru picior gol.

Am vazut si o chestie de-aia, nu stiu cum sa o numesc, un fel de tricicleta de o impingi tu, cu loc sa isi odihneasca copilul picioarele. 4.300.000 lei. Si asta mi s-a parut cam mult, ca nu cred ca e mare inginerie.

In fine... una peste alta... noi am iesit din casa si a fost haios. Expozitia mult mai mare decat ma asteptam, dar cam pentru buzunare mai incapatoare.

Hic, parerea mea! :D

Niciun comentariu: