Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 23 februarie 2009

Restante

Aoleu, ce de restante aveam si nu stiam de ele! Ce inseamna, dom'le, sa nu citesti cateva zile revista blog-urilor!

Sa le luam usurel, ca mi-am deschis aproximativ 25 de subiecte necitite. Scrieti mult, fetelor, bravoooo! Asa va vreau!

So!

Kristina se intreaba daca nu face prea putine pentru Pupi. Eu ma intreb daca fac corect ceea ce fac, daca ii dau ceea ce are nevoie si cand are nevoie, daca respect pasii importanti - general valabili, daca ceea ce spun nu ii afecteaza nu-stiu-ce parte afectiva (deh, am citit mult, si am citit mult legat de psihologia copilului) sau daca nu imprumuta lucruri rele de la mine.

Apoi am trecut la Lala, care a descris perfect frustrarile mele (doar din viata reala, recunosc!), frustrari manifestate verbal mamei mele si nu numai. Competitia acerba intre noi, pe orice plan, e valabila in orice domeniu, dar mai ales intre femei. Plecand de la magazinele de unde iti cumperi haine, locurile pe care le frecventezi, hotelurile la care stai in vacanta, pana la copii. Plecand de la embrion si ajungand la gradinita, scoala, facultate, nepoti, stranepoti si tot asa. Iar apogeul acestei frustrari s-a manifestat (la mine) in momentul in care am fost oarecum trasa de urechi initial si apoi nu am fost crezuta, cand am raspuns la o simpla intrebare legata de Mariuca. Raspunsul offline a fost "fuck off!'. Pardon my french!

Monica are fetita deja mare, care mananca singura, dar care nu merge inca. Helooooou, nici Mariuca, deci lasa piticii pe loc repaus. Ii chemi cu alta ocazie!

Miri se distreaza cu picii la carnaval. Din raspunsurile primite pe blog, mi-am dat seama ca traditia asta cu carnavalul, costumatia si distractia la gradinita si/sau scoala e proprie altor tari, nu Romaniei. Da, bine, nasul Mariucai s-a dus imbracat in costum popular la gradinita si o data a fost costumat in Scooby Doo, dar alti copii care sa participe la actiuni de genul asta nu prea stiu.

Am ajuns si la o leapsa primita de la Lala.
SUNT: realista, optimista, punctuala, vesela si creata
AS VREA: sa fiu pe varful unui munte, la o cabana, sa am un ceai fierbinte in fata, sa ascult cum canta Dani la chitara, iar Mariuca sa alerge vesela
PASTREZ: jurnalele din copilarie si adolescenta, oracolul din clasa a 8-a, tricoul semnat de catre toti colegii mei din generala, toate scrisorile primite de la Dani
MI-AS FI DORIT: asta presupune un regret. Nu am niciun regret, iar ce nu am facut inca, dar as vrea sa fac, va fi facut! Sunt inca tanara! :D
NU IMI PLACE: pilaful
MA TEM: de taratoare cu multe picioare
AUD: numai ce imi convine
IMI PARE RAU: ca nu sunt la munte, dupa cum spuneam
IMI PLAC: calatoriile, muntele, cainii, muzica, dansul, inghetata Snickers si masinile mari
NU SUNT: blonda
DANSEZ: oooo, da!
NICIODATA: nu voi face parasutism
RAR: reusesc sa iau o nota muzicala cum trebuie
PLANG: da, plang
NU SUNT INTOTDEAUNA: diplomata
NU IMI PLACE DE MINE: dimineata
SUNT CONFUZA: cand logica altora frizeaza ridicolul
AM NEVOIE: de Dani si Mariuca, de ai mei si fratele meu, de cumnatul meu si de socrii mei, de prieteni
AR TREBUI: sa termin aceasta leapsa, ca sa ma duc la somn

Ceska mi-a dat si ea o leapsa, sa postez a sasea poza din ultimul folder sau ceva de genul asta. O sa zic "pas" la aceasta leapsa, dar numai deocamdata. Nici pe webshots sau youtube nu am mai pus nimic de ceva vreme, cam de aproape 2 luni, pentru ca nu mai am spatiu pe laptop si astept sa imi mute Dani toate fisierele pe hard-ul extern. Deci, I'll be back!

3 comentarii:

Ceska777 spunea...

Cu o restanta tot ai ramas, deci! Sa nu uiti! Vrem a sasea poza, precis e cu Mariuca!

Elle spunea...

dar cine e asa suparata pe tine??? wow .. ce reactie .. incredibil! ma refer la faza cu fuck off .. nasol .. imi pare rau ca exista astfel de oameni ..

Unknown spunea...

Asa se intampla cand se duce la extrem competitia si cand afli cu stupoare ca un alt copil a "cucerit" o etapa mai repede decat propriul tau copil.

Nu cunosti persoana, dar a fost urat. E ca si cum, ca sa intelegi comparatia, eu m-as fi suparat pe tine cand mi-ai spus ca Eva merge.