Urmărește-mă și pe Facebook!

joi, 5 februarie 2009

Ca sa fiu sigura!

Am luat si creata-la-cub-blogspot.com!!!! Sper ca totul sa fie ok cu noi, sa crestem mari si frumosi, sa fim sanatosi, dar eu am zis sa pun putin carul inaintea boilor.

Ca mie asa imi place. Sa fie lucrurile aranjate, sa cada totul in locul special destinat, ca un puzzle frumos terminat.

Daca va fi baietel, intrebati? Eeeee... m-am gandit si la asta. Voi face un sondaj pe site si fiecare isi va da cu parerea, raspunsuri deschise, despre numele care crede ca ar fi cel mai potrivit. Raspunsul castigator va avea si un premiu: o prajitura sau o inghetata si un suc intr-o locatie aleasa de catre mine la momentul respectiv. A, cum suna??? V-am tentat destul?? Hehehe!

Daca castigatorul va fi din alt oras decat Bucuresti sau din alta tara decat Romania? Isi va ridica premiul cu prima ocazie posibila sau, daca nu exista nicio posibilitate de revendicare a acestuia, va primi zeci de mii de multumiri online si nu numai!

Cel mai probabil, sexul il vom afla in jurul zilei de nastere a lui Dani, undeva la sfarsitul lunii mai, cand ma voi duce la morfologia fetala de trimestrul 2.

Deschid bursa de pariuri de pe acum sau mai astept?? :D

5 comentarii:

Cristina spunea...

asheeee... io prima! io zic ca tot fetita, eventual ceva cu Alexandra, ca maria avem :) ce zici?
pupici de la finutaaaa

Anonim spunea...

eu sunt convinsa ca va fi fetita. si nu ramasese denisa?!? oricum , sanatos sa fie, fetita sau baiat...pupi

roxana spunea...

Si eu imi mentin 'prezicerea': fetita!
Si, imi place Denisa (sau Alice :-))
Si dak va fi baietel... Denis logic (sau Cosmin).

Eu ma multumesc si c-o iesire in Moghioros!

Pup 'cubul' + 1 ;-)

Unknown spunea...

Bursa pariurilor pentru sex, ca numele e decis deja. L-a decis Dani, ca e randul lui. Da, Denisa sau Denis (pericol public :D).

Eu ma refeream la numele blog-ului, in caz ca va fi baiat... cred ca trebuie sa fac o rectificare, ca nu cred ca m-am exprimat coerent.

Lala spunea...

Felicitari!
Sa fie ce vreti voi ( sau ce vrea bebe) oricum sa fie sanatos !
Sarcina usoara !