Urmărește-mă și pe Facebook!

sâmbătă, 31 ianuarie 2009

Ne bucuram, dar moderat!

Dupa cum spuneam intr-un post anterior, avem fetita mare! Iar peste 1 an si 8 luni voi spune ca avem un bebe 2 la fel de mare!! Da, suntem insarcinati din nou! Astazi mi-am facut testul si este pozitiv! Sunt insarcinata, astazi am terminat a 6-a saptamana, iar dpn-ul este in jur de 26 septembrie.

Nu va zic, ca eu eram cu lacrimi in ochi, cand am vazut (exact ca la Mariuca) ca apar instant 2 liniute, iar Dani se uita la test si nu stia ce inseamna. Cand i-am spus, am inceput amandoi sa plangem de fericire, am luat-o si pe Mariuca in brate si ne-am bucurat ca niste copii mici. Apoi am inceput telefoanele, i-am chemat pe ai mei, am sunat-o pe mama si toata gasca. Acum m-am mai linistit, dar chiar si acum cand va scriu, imi tremura mainile de emotie.

Titlul arata bucurie moderata, pentru ca aceasta vorba a ramas proverbiala de cand ne-a anuntat Cris ca e insarcinata cu finuta mea iubita ce-mi poarta numele. Am zis sa asteptam cele 3 luni critice, sa fim exaltati de fericire, dar totodata moderati. Ca atare, asa suntem si noi.

Suntem in mari emotii de cand mi-am facut testul, primesc telefoane si sms-uri, dar ne si gandim ce facem, cum aranjam, ne bucuram ca eu am lucrurile atat de proaspete in memorie, avem lucruri si biberoane si o gramada de nimicuri de care ai nevoie.... Oooof, e o mare bucurie si realizare, dar naste niste multe idei si decizii de luat pana atunci.

Deci... dilema numarul 1: daca va fi fata, va trebui sa imi fac alt blog, creata-la-cub?

12 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Felicitari si sarcina ushoara va dorim.Cit despre cum se va numi celalalt blog poate ne vin idei pe parcurs.

Unknown spunea...

Multumim, sanatosi sa fim, ca restul vine de la sine!

Remikiki spunea...

Multe, multe felicitari pentru samburelul din burtica! Sarcina usoara si sa fie la fel de frumos, destept si cuminte ca Mariuca.

Ruxel spunea...

Felicitaaaaaaaaaari !!! Sa fiti sanatosi si o sarcina cat mai frumoasa.
Numai gravidutze in ultima vreme :).

Unknown spunea...

Multumim de urari, fetelor, sa speram ca totul o sa fie bine!

Ruxel, acum nu prea mai stiu multe gravidute, fata de 2007, cand eram si eu insarcinata si parca "ploua" in jurul meu.

Dar lucurile bune se fura, asa ca astept cu infrigurare urmatoarea pe lista! :D

Ruxel spunea...

@Silvia: nu-ti arunca "privirea" catre noi, astea cu deja mai mult de un copil :)).
Imbarbateaza-le pe cele care au doar unul sau deloc :)

loredana şi robert spunea...

sa dea Dumnezeu sa fie intr-un ceas bun! sarcina usoara!

Zicolorata spunea...

Felicitari inca odata, Silvia! Si da, daca prezicerea mea nu se va indeplini si nu va fi baiat, ci fetita, Creata la cub suna fff bine! Dar daca e baiat ce ne facem? Cum va suna blogul???

Zu spunea...

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... felicitari, felicitari! Va doresc multa sanatate si bucurii impreuna.

Adevarat ca parca sunt tot mai multe vesti de sarcini in ultima vreme- eu ma uit ca teribil de multe vedetele sunt insarcinate in perioada asta :-)), ma tot sochez cand deschid ziarele...

Anonim spunea...

Nu pot sa nu te felicit si aici... Nu de alta dar poate creata sau cretul 3 va citi peste cativa ani felicitarile adresate mamicii lui si nu pot lipsi felicitarile mele...:)
so,
Sa-ti dea Dumnezeu o sarcina usoara, o nastere la fel de usoara ca si prima si o fetita/baietel la fel de minunata/t cum este si mariuca, cum esti si tu, cum este si dani !!!!!
puuuuuup cu mult drag !!!!

diana spunea...

Felicitari! Sa ai o sarcina usoara si un bebe sanatos.
(astazi ti-am descoperit blogul, nu te stiu, nu ma stii :)) dar am simtit nevoia sa te felicit :) )

Unknown spunea...

Loredana, Kristina, Zu, Laura, Diana - sunteti extraordinare, fiecare in parte!

Loredana si Zu, va stiu de pe blog-urile voastre si mi se pare ca sunteti 2 tipe super!

Kristina si Laurici - pe voi va stiu de mult timp si sunt fericita ca am cunoscut oameni ca voi! Va iubesc, pe voi si pe clopoteii vostri!

Diana - incredibil cum un om care nu te cunoaste, nu te-a vazut niciodata, iti descopera crampeie din viata, citindu-te, si simte dorinta de a lasa un mesaj.