Urmărește-mă și pe Facebook!

luni, 26 ianuarie 2009

Concluziile le trageti singuri...

Avem fetita mare, asta e clar! Am terminat cu anul de bebeluseala, am intrat in cel de-al doilea vesele, ca de obicei, amuzante, vorbarete si cu 3 alegeri prevestitoare de bine.

Ca adevarate ursitoare, 3 dintre obiectele puse pe tava au fost alese:

1. parfumul (Very irresistible de la Givenchy)
2. cartea (Insula Jamaica de Thomas Hardy) Trebuie sa imi fac mea culpa, deoarece cartea "Insula Jamaica" a fost scrisa de catre Daphne de Maurier, dar ramasesem in cap cu Thomas Hardy, ca tocmai citeam "Doi ochi albastri" scrisa de el.
3. Banii (autohtoni, 3 milioane)

Acum... noi am tras niste concluzii. Cocheta, ca e femeie, desteapta ca mama ei si bogata ca tatal ei. Sau frumoasa, desteapta si cu bani, blonda cu ochi albastri. Adicatelea, nu doar o Barbie, asa cum sunt catalogate femeile blonde, ci si cu ceva in cap. Bine, nu cred eu ca ii va ramane culoarea asta, mai mult ca sigur ca i se va duce spre saten deschis...

Si acum va intreb: din doi parinti destepti, ce poate sa iasa? Pisica soareci mananca, nu?? :D

Voi pune si poze zilele astea, sa vedeti ce nebunie a fost la noi. 17 persoane, masa tovaraseasca, bucate alese, pregatite in colaborare cu cele 2 bunici, bautura fina si un tort de exceptie, ales chiar de catre Dani!

Mariuca a fost o dulce, ca de obicei, a rezistat pana seara tarziu, cand a picat lata, a stat la toata lumea in brate, a ras, s-a jucat cu copiii si a mancat de toate.

Am facut-o si pe-asta si suntem mandri!

Niciun comentariu: