Urmărește-mă și pe Facebook!

miercuri, 3 decembrie 2008

La vremuri noi, tot noi!

Uite ca m-am suparat pe blog-ul de pe yahoo. E versiunea beta de vreo 2 ani, iar acum am scris un alt mesaj si nu mi-a aparut. Mai mult decat atat, imi da si eroare. Sper sa isi revina, pentru ca scrisesem atat de frumooooos...

In fine, am vazut ca se poarta sa ai blog pe blogspot, se pare ca merge foarte bine, asa ca m-am modernizat. Am alungat praful si intru in deceniul 4 al vietii mele cu o noua infatisare virtuala. Si acum suntem doua. Doua crete-cucuiete, una blonda si una bruna, deci "Creata-la-patrat". Astea suntem noi, dar voi scrie numai eu si nu numai despre noi. Despre orice imi va trece prin cap la momentul postarii, despre ce ma framanta, despre ce ma doare, despre ce as vrea sau nu as vrea sa fac.

Evident, voi continua campania privind donarea organelor, iar daca timpul imi permite, voi posta mesajele relevante sau haioase de pe celelalt blog. Probabil, dupa ce le voi reciti, voi constata ca nu pot sa sterg niciunul, pentru ca toate sunt relevante pentru o anume perioada si o anume stare. Si nu am decat 96 (nouazeci si sase!) de postari.

Acum ma retrag si astept sa isi revina yahoo-ul, sa imi iau ultimul mesaj.

Sa ne revedem cu bine cat de curand!

Niciun comentariu: